Bugün kontrolüm var di 27 haftaligim ve bi tik suyum fazlaymış ve bebeğim hafta olarak önde.tahlil yaptı şeker yüklemesi yaptı. Açlık sekerim 114 cıktı yüksek değil ama sınırda diyet yap dedi birde dahiliye yönlendirdi. Böyle olan varmı aranızda arkadaşlar .114 normal mi.bide esimlede tartışmıştık stresliydim onunda etkisi olabilirmi acaba