ZeynepSaremom Merhaba arkadaslar..Kanuni egitim ve arastirma hastanesinde doğum yapan var mi ? Suan mecburiyetten doğumum burda olucak gibi gozüküyor ve hiç iyi seyler duymadim..Bilgisi olanlar cevaplayabilir mi ?
Bianne Iyi değil ise zeynep kamil yada umraniyeye gidin. Çocuk yoğun bakimi olan herhangi bir devlet hastanesine bakin