Merhaba arkadaşlar ilk defa yazıyorum aslında hergün düzenli baktığım bi uygulama ama ilk defa paylaşıma katılıyorum 🤩 benim bir oğlum var şuan hamileyim 23 haftalık hala bir isim bulamadık aslında buluyoruz ama buldugumuz isimler hep var çevrede bu arada ikinci bebeğimiz kız 👧🏻 sizden bi öneri alsam belki fikir olur teşekkür ederim 🙏
- Sezeryanım olucak açıkcası korkuyorum ilk sezeryanım çok rahat geçti 2.sezeryanı olanlarında yorumlarını bekliyorum sevgiler ..❤️