Kızlar bişey sorucam. Benim bi tane arkadaşım doğum yaptı. Nstye girmiş doktor demiş senin bu kadar sancın var nasıl anlamıyorsun filan oda nasıl anlayacaktım filan demis karında sertleşme olmasi taş gibi olması sancı anıymıs mesela. Acı değilde rahatsızlık hissediyor insan o an. İlk gebelik ya sancıları filmlerdeki gibi olcak saniyoruz 😔 nasıl bişey ya bu sancı?