HaticeNehir eminegizem Bn 35 deyim 33-34 gbi indi ters zaten bebeğim 18 ocağa gün verdi ama bilmiyorum erken gelecek gibi
begumseker eminegizem 32 haftalığım. Baş aşağı pozisyonda ama hala yukarda. Nefesimi kesiyor.. o zaman sizin nefes sıkıntısı da kalmamıştır aşağı indiyse?
ayseenur HaticeNehir şöyle bişey bebeğiniz inince göğsünüzden aşağı 4 parmak düz yer kalması gerekiyo. Bebeğin inmesi böyle bişey
eminegizem begumseker yok benim nefes sıkıntım var çok inmedk ki bazıları öyle dedi ondan öyle sordum ben de
begumseker eminegizem arkadaşım 38. haftada aşağı inmiş karnı. Nefes sıkıntısı direk geçmiş ondan sordum..
Tugbardm Benimki 3 haftadır nerdeyse doğum pozisyonunda ama aşağa inmedi göbeğim daha hatta çıktıkça çıkıyor yukarı 😂 34. Haftadayım
Bernw 31.haftadayiz benim 29 da döndü karnimda assagida inşallah erken dogmazlar zaten erken riskim var progestan kullanıyorum 😟
Zeyzey86 Benim bayağıdır aşağıda kanalda rahime dayamış kafasını erken doğum mu oluyo Allah korusun 😲