Naaagihannnn Kızlar 31 nci haftayi bitiricem hayırlisıyla 🤲 haliyle dolap duzeni kıyafetlerin yıkanması ütüsü vs hazırlıklar icin erken mi yoksa yapmalıyım yani daha sonrasında tekrar yıkamaķ zorunda kalmim suan icide erken mi bilemedim 🤔
Melteeeem Naaagihannnn 34 de yaptım canım 35 de tam anlamıyla bitti ama zor valla etiketleri kes ters çevir toka düz çevir ütüle hepsi ayrı ayrı suan yapamam valla iyiki yapmışım
Ilknur_emin Naaagihannnn bende 31 +5 im ve bu hafta yıkayıp utuleyip hastane çantasını hazirlicam inşallah
Birminikprenss Yıka hazırla bence bu haftalardan sonra her an doğum olabiliyo hem dolapta kapalı kapı nolucak
Naaagihannnn Melteeeem ya iste o yuzden bide benim elim ayagim sisio gece full ayaktayim uykular harammm olduuuuu resmen 😊🙈 oyuzden herseyi bitirim rahat edim diorum biandan da tekrar yikamak ister mi die dusundum ve solugu burda aldim 😊
Melteeeem Naaagihannnn yok canım dolapı bi kaç kez sildim kokusu çıksın diye kapakları hep açık bıraktım yerleştirdim kokmuyor kıyafetler mis gibi deterjan kokuyor bebek kokuyor açıp açıp kokluyorum ☺️ Arada havalandır odayı ama öyle yapıyorum
Naaagihannnn Ilknur_emin hadi hayirlisi cnim saglikla dogsunlar ins rabbim hepimizin yardimcisi olsun 🤲 en iyisi yapmak dediginiz gbi bu saatten snrasi nasip kismet ne olucagi belli olmaz