Betahcg Merhaba arkadaşlar..benim merak ettiğin bir konu var kese ve kalp atışını beta hcg kaç iken öğrendiniz..benim iki gün önce 32135 idi..Pazartesi kontrol var..tup bebek doktorum o tarihe gün verdi test günüm 6 aralıktı..
Seda_123 Betahcg Keseyi 4000 lerdeyken alttan muayene ile görmüştüm ben canım kalp atışını da keseyi gördükten 2 hafta sonra duydum 7.haftamda yani o zaman hcg me baktırmadım kaç olduğunu bilmiyorum o yüzden
Polat2706 Betahcg canım değerin yüksek kese görünür büyük ihtimal kalp atışıda genelde 6.haftanın sonlarına doğru görünüyor geç döllenme ise tabi zaman değişir
Betahcg Polat2706 inan bilmiyorum çünkü tup bebek benim ...6 aralıkta 1110 degeri ile öğrendim haftaya 23 aralık pazartesi öğrencem.tup bebek doktorum sanırım kalp atışı da duymak için geç tarihe verdi.suan değerim 64000.