1dem eknsnsr98 çocuğun doğmasını hiç düşünme beni sancı mahvetti. Doğum kolay oluyor canım. Aradan 6 sene geçti hala unutmadım o sancıyı. Şimdi 2.ye hamileyim tırsıyorum ama yinede 😁
Sema1994 eknsnsr98 kisiden kisiye deisiyor cnm bnm suyum sabah 7 de gelmisti ilk dogumumda aksam 10 15 gece dogm olmustu catal meselesi kimi hemn cikio 😊korkulcak bsy yk zor oluyor illaki ama allah yardm ediyor
Haticetarhan Tabiki zorluğu var ama doğunca geçiyor bende korkuyordum ama iyiki normal olmuş diyorum zorluğu sadece sancılara katlanmak yoksa doğurmak kolay
eknsnsr98 Haticetarhan sancıları çok can yakıyor mu bide çok afedersiniz bebek çıktığı zaman çok açıyor mu
Nurcan6148 1dem Benimde 7 sene geçti aradan.37+4 üm az kaldı benide korkular sardı yine.İlk doğumum çok zordu.Nasıl olacak bilmiyorum😌
Sema1994 eknsnsr98 herkezde oluyormu blmiyrm ama ck az buyuk tuvaletim gelmsti ister istemz okdr ikinmaya bn pek ikinamamstik cahillikti ebelerde ck gicikti azarliyordu bni😏
Haticetarhan eknsnsr98 valla o sancıları yaşaman lazım gerçekten zor tarif edilemez çocuk çıkarken çok acımıyor çok güzel rahatlıyorsun dünya varmış diyorsun😊
1dem eknsnsr98 çok zor. Hele o gidip geri gelmesi. Ama herkesin ki farklıdır belki korkma inşallah iyi geçer
Nur_Nur 1dem o gidip geri gelmesi perine bölgesini esnetmeye yarıyor aslında. böylece yirtik kesik olmamış oluyor. aslında faydamıza bir şey. süreci uzatarak esnemeye olanak sağlıyor
1dem Nurcan6148 bildiğimiz için korkuyoruz bence. Yaşadık o anları sizinki yakınmış Allah yardım etsin 😍☺️
Demetdemircioglu Benim icin en buyuk zorluk dikilirken hissetmemdi sanci dayanilmayacak boyutta degildi insallah 2.de hissetmem dikis🤭
HaticeNehir eknsnsr98 ilk bası kolay ama sonrası kötü diyorlar ilk gebeliğim bnde bilmediğim için korkuyorm