Tgba5656_ Hastanesinde doğum yapanlar var mı memnun kaldınız mı ilgileniyorlar mu doğum zamanı hastane önlüğü veriyolar mi normal dogum da ısrarlılar mi lütfen yardımcı olur musunuz doguma çok az kaldi kararsizim 😣
profesyonelpollyanna Bende kontrollere oraya gidiyorum canım, ikinci doğumum olacak nasipse. 37.haftadayım. İlkini özelde yapmıştım, şimdi devlette yapacağım için benimde çok soru işareti var kafamda ama forumda rastlayamadım güncel olarak oraya gidene
profesyonelpollyanna Benim bir akrabam orada yaptı doğumunu, çok iyi olduğunu memnun kaldığını söyledi. Ebeler yaptırmış doğumunu. Tek kötü yanı sancı anında yanında kimseyi almıyorlarmış, tek başına çekiyorsun yani🙁
Tgba5656_ Tgba5656_ profesyonelpollyanna bu üçüncü doğumum olacak insallah 2 ci doğumda 4 gün suni sanci çektim o yuzden suniden cekiniyorum çok korkuyorum 😣
profesyonelpollyanna Tgba5656_ suni vermişler benim akrabama ama ne durumdaydı da verdiler hemen mi verdiler bilmiyorum. Devlet sezeryana çok zorda kalmadıkça yönelmiyo diye biliyorum, normal için zorluyolar baya
profesyonelpollyanna Tgba5656_ evet bir aksilik olmaz ise orada doğum yapmayı planlıyorum bende canım, hangi doktora gidiyorsun
Tgba5656_ profesyonelpollyanna anladim canm en iyi bi tehlike olmadıkça ben sancılı evde çekip çok zorda olursam giderim en azindan suniyi çok vermezler
Tgba5656_ Sebla55gokhan beye gidiyordum uzak olduğu için bezmialeme gitmeye başladım kontrol e ama ordada doğum fiyatları çok yuksek bilemiyorum