Kubraomer04 Kızlar merhaba. Ocak ayi için detaylı ultrasona giricem. Doktorum üç kişi verdi anadolu hastanesi ahmet uysal Doktorlar caddesindeki turgay şener Birde fakültede ki melih bey Bunlardan hangisine itmeliyim giden var mı aranızda acaba
Songul1107 Kubraomer04 merhaba bana da bunları verdi ama ben başka buldum ona gittim 200 tl ye yaptırdım renkli ultrason hediye verdi bide cok memnun kaldım çok ilgilendi sağolsun harıka doktor tavsiye ederim yeri de kolay esparkın mahallesinde
Gulmartin Kubraomer04 ben Turgay beye gittim çok ilgiliydi ve çok detaylı inceledi hatta tam inceleyemediği için 3 kez ayrı randevularla gittik kendi içine sinene kadar herşeyi net görene kadar bırakmıyor
Songul1107 Linamasal https://www.google.com/maps/place/Yenibağlar,+Alper+Yurdasiper+Radyoloji+Uzmanı,+Çayır+Sk.+No:40,+26170+Tepebaşı%2FEskişehir/@39.7862849,30.5081909,18z/data=!4m2!3m1!1s0x14cc1586b2e54781:0xd8f51dce202a7e0a?hl=tr-tr Bence arayıp konuşun bi bileği alın derim Cok iyi yeri de kolay
Songul1107 Linamasal bir sürü renkli ultrason aldık videolarını bizzat doktor whatsap yoluyla atıyor Cok iyi yani dosya halinde de veriyor bilgilerini hepsini
Kubraomer04 Songul1107 doktora ne dediniz peki bu doktora gitmenize bana direk bu isimlerin olduğu kağıdı verdi benimde aklımda alper bey vardı doktor kağıdı verince sormak da aklıma gelmedi başkası olur mu diye
Songul1107 Kubraomer04 yoo doktoruma sormadım sonuçları verdim nereye gittin dedi Eskişehir’e dedim özel klinik dedim tamam süper dedi sonuçları götürdükten sonrahiç bir sıkıntı olmaz bence yeterki anlasın gittiğin doktor ki bu harika cok ilgilendi
Kubraomer04 Linamasal bana kağıdı verdi hiç istediğine git falan demedi hani bunlardan birisi demeye getirdi
Songul1107 Kubraomer04 Alper beye giderim dersen ara bi şimdi bilgi al zaten sana tam gitmen gereken zamana randevu veriyor bende 17 haftalıkken aramıştım 22 haftalık olunca gıttım ozamana vermişti
Visnelikek Melih beye gitmeyin. Asistanları ilgileniyor zaten 10 dk bile sürmüyor başımıza geldi bizzat yaşadım biliyorum. Ve saatlerce sıra gelsin diye bekledik. Tercih sizin yine tabi
Songul1107 Visnelikek Alper bey hiç bekletmedi beni hemen aldı ve yaklaşık 45 dk sürdü cok ilgilendim tavsıye ederim valla
Visnelikek Songul1107 bende ona gittim 1 saate yakın sürdü bizim de bebiş dönmedi dönmesini bekledik çok uğraştı sağ olsun
Songul1107 https://www.google.com/maps/place/Yenibağlar,+Alper+Yurdasiper+Radyoloji+Uzmanı,+Çayır+Sk.+No:40,+26170+Tepebaşı%2FEskişehir/@39.7862849,30.5081909,18z/data=!4m2!3m1!1s0x14cc1586b2e54781:0xd8f51dce202a7e0a?hl=tr-tr