Kızlar merhaba yaklasık 5 gündür babanemi kaybettim vefat etti cok hüzünlendim tansiyonlarım 15 buldu ama dr cok dikkat etmen lazım dedi bugün o yzden kuranına bile gidemedim hamileyim ama is yapıyorum sürekli tabak tası topla vs.. suan dinleniyorum. Bazen öyle bisi oluyorki böle nefesim kesilmis ve ic organlarım duruyormus gibi oluyor.. su bes gündür nefes alamıyorum sanki tarif edemiyorum netten baktığım zaman bebek sıcrıyor yazıyor bilemedim ben gibi olan varmı ? Dr üzüntüdende olablr dedi ama