Güzel Annelerim,
- hafta da doğumu gerçekleşenler biraz tecrübelerinizden bahsedermisiniz?
Bebeğiniz solunum sıkıntısı yaşadı mı veya herhangi bi problem oldu mu?
Bebeğim hala makat pozisyonunda ve 36+4 deyiz şu an doktorum nst de sancın çıkıyor artık 37 de alalım dedi ve ister istemez her anne adayı gibi korkuyorum ...
beni bu konuyla ilgili biraz aydınlatabilirseniz çok sevinirim, şimdiden çok teşekkür ediyorum ♥️