Bebegimcim Kızlar bugün çok kötüyüm , sabah aç karnına olan folik asit ilacımı ictim hiç bisey yiyemedim sürekli kusuyorum ve aşırı başım ağrıyo, çıkartdıkça başımın ağrısı daha fazla şiddetleniyo sizde ne yapabilirim
kitapkurdu Bebegimcim kaç haftalıksın canım. İlk aylarda çok normal bulantılar da baş ağrıları da. Baş ağrının sebebi kan akışının normalinden hızlınması. Ensene buz koy çok iyi gelirdi bana
Bebegimcim azizeguneyy Benim ilk kullandığım folik asit tok karnınaydı ama o bana yan etki yaptı o yüzden değiştirdi doktor