Evet kızlar geçen haftadan beri sürekli yazıp durdum sorup durdum bebeğinizin kalp atışlarını duydunuz mu diye .. çünkü geçen hafta 7 haftalık olan bebeğimin kalp atışlarını duyamıyorum demişti doktor , aslında doktorum olumsuz hiçbirşey söylemedi fakat eve geldikten sonra nette yaptıgım araştırmalar ve okuduğum yorumlar sonucu korktum acaba bebeğimin kalbi atmıyor mu bir aksilik mi var ilk gebeliğim üstelik bilinçsiz mi davrandım falan filan derkennnn çok şükür bugün ki kontrolümde patır patır atıyordu yavrumun kalbi bin şükür 🙏☺️ Size şunu söylemek istiyorum asla ama asla netten herhangi sitelerden gebeliğiniz veya bebeğiniz ile ilgili araştırma yapmayın sizi ümitsizliğe itecek öyle çok şeyler de var ki benim hatama düşmeyin 1 haftadan beri bugün kalbi duyana kadar içim içimi yedi benim arayın doktorunuza sorun ya da işin ehli bir bilene ama öyle heryerden bilgi almaya çalışmayın ... sağolsun burda paylaşım yaptığımda birsürü bayan sabırlı ol duyarsın korkma normaldir bu tarzında teselli mi desem destek mi ama motive etti iyi ki bu uygulamayı keşfettim iyi ki ...