11223344 Ben ağır kaldırmamaya dikkat ediyorum bir yere uzanmak bilmiyorum doktor ağır kaldırma dedi.Bebeğim şekerden irileşmesin diye şekerimde sınırda çıkınca pirinci beyaz ekmeği çikolatayı ayda 2 sefere düşürdüm bazen hiç yemiyorum bile canım istemiyor zaten.Az az yenebilir ama ben kendime engel olamıyorım.Doktorun her seferinde dediği şu hamur işinden uzak dur boşa kilo alma kızartma vs yağlı yiyeceklerden uzak dur miden yanmasın onlarıda arada tüketiyorum kendimi sulu yemeğe verdim resmen birde sebzeye 😀 Diyet yapsam kilo veririm diyorum bu kadar sağlıklı beslenmeye .Balık tavuk yoğurt et bunları güzel tüket sosis salamdan uzak dur kesinlikle çiğ gıdalardan.