Sds 2 gündür belim çok agiriyo karnım bi yerde toplaniyo kasilip kalıyorum doğum sancisi bu mu çok ağrım var lütfen yardımcı olun ilk gebeligim doktora gitmelimiyim hemen
Svcnn Sds dogum icin kasilmalarinz baslams evde sancinzi cekip oyle gidin derler tabi suyunz gelmedyse su gelrse hemen gidin sancilarnzin araliklarini takip edn cnku hastanedede sancinzi cekiyrsnz dguma kadr evde daha rahat olursnz suya dikat edn ama
Kdrfts Sds tabi ki gitmelisin su anda 9 ayin dolmus bebek geliyor olabilir suyun yada nisanin geldimi
Sds Kdrfts yok Hayır gelmdi o yüzden gitmedm ama ağrım çok var normalde dinlenince geçiyordu ama şimdi gecmiyo
Kdrfts Sds agrinin kac dk da bir geldigini kontrol et eger 10 dk da bir yada daha kisa surede geliyorsa zaman kaybetmeden git canim
Kubraahlas Sds ama siz nekadar rahst olursaniz bıdıkta okadar rahat olur sancilarinizin sıkliklarina baktiniz mi?