Selam hanımlar. Size bir sorum olucag. Men yeni evliyim 1 aylık. Daha öne adet düzensizlyim varidi. Doktora gitdim ciddi bişey yok dedi..3-5 aylık tedaviden sonra düzeldi..28-32-35 günlər aralıgında olurdu fakat bu ay olmadı. 1 hafta gecikib bu gün test yapdım neqatif çıkdı.acaba geç döllenme ola bilirmi..ve ya organizim deyişib diye böyle mühüt deyişikliyinden ola bilirmi? Sizdede ilk aylarda aded düzensizliyi gördünüzmü?