SedaveSusam Kaderylmz iğrenç bir hastane doğum yapmadım ama ilk gebeliğimde bebeğimin kalbi durduğunu orda öğrendim Allah hepsinin belasını versin tek kelime ile
Kaderylmz SedaveSusam 😔zor durum hangi doktora gittin ewet 38 haftama girdim şimdilik orada dogum gözüküyor
SedaveSusam Kaderylmz 1.5 sene Oluyor canım bayan bir doktordu hayırlı doğumlar diliyorum sana umarım sağlıkla kucağına alırsın bebeğini🙏🏻
Salihsaliha Sevgi türe mekik var orada çok iyi bir doktordur ben doğum yapmadım ama muayenelerimi onda olurdum hep