Buse0911 Kizlar gecen ay ayin 20sinde dusuk yaptom 6+5de doktr korunmayin dedei bn korunmak istemstm ama esim izim vermedi adet tarhimide bilmedgm icin bugun test yaptm cift cizgiii soktaym yaaa acaba yaniltici olabilirmi
Ummuhumeyra Buse0911 genelde yanlış çıkma olasılığı çok azdır canım istersen bir tane daha al yap onda da çıkarsa gidersin doktora kan gerirsin betahcg değerine bakarlar 🌼
Seher_kursad Buse0911 ayın 20 sinde düşük yaptıysan bhcg hormonun henüz sıfırlamamış olabilir bi kan ver sen istersen
SedaveSusam Buse0911 canım düşükten hemen sonra hamile kalma olasılığı daha yüksek diye biliyorum ben o yüzden olabilir hamile olabilirsin git kan ver
Buse0911 Seher_kursad yok canm dusukten sonra kntrole gttimistim temizlenmis dedi doktr muayne etmisti sonra kan verdirmisti 2.3 ckmsti tamm temizlenmis demisti
Ummuhumeyra Buse0911 inan onu bende bilmiyorum canım eşine göster oda görüyorsa tamamdır ben inanamayıp ona göstermiştim oda gördüm deyince inanabilmiştim 🤣😉❤
Sermec Buse0911 canım benım de 7 haftada kürtajım olmuştu kürtajdan sonra 40. Gün hala Bthcg vardı vücudumda daha 1 ay bıle gecmemiş kürtajın üzerinden sanırım eski gebelıkten kalan bthcg cnm hayırlısı olsun hakkında
Buse0911 Sermec canm doktr dusukten snra bakti ultrasonla temizlenms dede aonrada kan verdm 2. 3 cikmisti aradan 1 ay gecti tam
Sinemm17 Buse0911 kan ver canım beta hcg düşükten sonra 2 cıktı diyorsun bugün tekrar kan ver bakalım kac çıkacak. Senin için hayırlısı olur inşallah