lazkizi61_ kr1907 sizin 0 açıklık mi var bende bugün çatı muayenesi oldum bana hiç açılmak yok dedi bende 39+5 im haftaya kadar beklemek istediğimi söyledim hiç şancı açıklık yoksa mecbur suni vercekler :(
kr1907 lazkizi61_ ben dün doktora gittim. 38+2 aynen hiç açıklık yok rahimde yumuşama var dedi sadece bugün bebek hareketleri bir garipti ama hep bir yer de toplandı sertleşti
travellermom Biz de 37+3 olduk 39. Haftada sezeryana karar verdi doktorum bebeğin kilosu fazla ve baş çapı geniş diye 30 aralıkta bebeğimize kavuşacağız inşallah🙏🏻
Emenka Yarın 40+1 oluyorum 😞 en geç çarşambaya kadar bekleyecek doktorum sonra suni sancı. İlk hamileliğimde de böyle olmuştı, bu sefer kendi gelir diyordum ama bakalım nasip 😔
kr1907 Emenka hayırlısı olsun inşallah kendi sancılarınız gelir inşallah ilk doğumunuzda da mı suni sancı oldu çok mu ağır oluyor suni ile olunca
travellermom kr1907 açıkcası hamileliğimin ilk gününden beri normal doğum istiyordum canım ama gebeliğe bağlı şeker çıktı bu yüzden bebeğin kilosu haftasına göre iki hafta önde baş çapıda büyük olduğu için vajinal doğum için bebeği riske atmak istemedi doktorum
Emenka kr1907 amin inşAllah. Evet suni sancı gerçekten zordu neyse ki açılmam çok hızlı oldu öyle saatlerce çekmedim ama en son dayanamayıp epidural istedim o sebepten kolay bi doğum oldu. Doğru mudur bilmiyorum ama insanın kendi sancısının suni sancıdan bi tık daha hafif ve dayanılır olacağını düşünüyorum
Whiteangel111 Bugün 40. Hafta doldu 36. Haftada acil sezeryanla dogum yaptım bugun bebegim bir aylık oldu kızlar darisi basiniza 😂❤
kr1907 turkancakar benim de son 10 hareketleri nasıl acaba çok hareketliydi garip şekilde iki gündür sadecee ara ara bir yerde toplanıyor
turkancakar kr1907 hareketleri azaldı ama daha güçlü bende devamlı kontrol ediyorum hareketlerini bElirti olarak bitek akşamları çok hafif sancı geliyo oda hiç dakikası yok onun dışında hiç bi belirti yok sizde belirti varmı
kr1907 turkancakar benim son 10 ama böyle sertleşme oluyor bir anda bir tarafa toplanıyor genellikle sağ tarafıma toplanıyor bir kaç dk sürüyor sonra rahatlıyorum ama ne nişan ne başka birşey yok doğumu yaklaşanlar akıntısı artıyor bende o da yok 😁 salı günü doktor randevusunakadar bari açılma olsa diyorum
turkancakar kr1907 dün yapmadığım kadar temizlik yaptım yarım saat sıcak su tuttum ki açılma yapsın diye ama tık yok 😂😂
turkancakar kr1907 bugünde gezicem bol bol yürüyüş artık yine gelmezse kendi bilir dokunmayacam son günler uyuyucam dinlenicem 😂😂
Tubaaa-91 Şahsen Aralık annesi olarak ben doğurdum Allah sizleri kurtarsın ❤️ Bir kere de hepinize hakkınızda hayırlısını versin inşallah
kr1907 Kızlar suyum geldi yatışım oldu sıfır açılma suni veriyorlar şimdi kafasında daha yukarıdaymış ne olur durumum sizce