Minik_fasulye3 Mrv1234 asya ismini cok severim bende düsünüyorum ama nasil huyu kizinizin uysal mı harektlimi arkadasimin kizida asya ama huysuz
Mrv1234 Minik_fasulye3 canim benim kizimin masallahi var hareketli ama yanliz soyle oyle dussede kalksada aglama huyu yoktur dogdu dogali oyle iki aylikken adim atiyo du suan da hareketli oyle ama huysuzlugumuz yok alalha bin sukur aglamaz etmez kendi isinin caresine bakar oyuncaklariyla oynar televizyon izler ta 5 miydi 6aydamiydi oturmaya basladi ozmaan dan bu yana oyuncaklariyla oynamayi sever bana oyle bi yuku yok allaha bin sukur benden sana tavsiye oturmaya baslayinca surekli oyuncaklariyla ilgisini filan cek vok iyi oluyo cokda severek oynar oyuncaklariyla dedigim gibi allaha sukur cok sansliyim o yonden bana hic yuk olmadi yuk olmadi derken de yani zalimligi yok sabah aksam aglama vs huyumuz yok sukur insallah ikincide kizima benzer ama cok hareketlidir ama soyleki benim esim cok hareket etmeyi sevmez bende oyle dur durak bilen birisi degilimdir bende hareketliyim bana cekmis😍😍
Aslima bebecikler ne guzel cok seviyorum brn amine ismini. Peki isimler karakteri yansıtır derler nasıl bi huyunuz var yanlış anlamazsanız .
_zehra_ Nl-oguz3561 ben söylüyorum eşim beğenmiyor şeklinde ilerliyoruz bakalım. Sena ya çok içim ısındı. Ikna olursa sena düşünüyorum 🤭
Busra5341 Nl-oguz3561 bizde o isimlerden vazgectik klasik bir isim koymaya karar verdik . En son Ece ve Miray arasinda kaldik canim henuz karar vermis degiliz . Elif , Zeynep ,Hilal ve Şeyma da güzel bnim yakinlarmda oldgu icin koyamiyorum bunlari.
Minik_fasulye3 Mrv1234 ismiyle yaşasın inşAllah çok sagolun benimde kizim 3 gun once dogdu ama hala ismini veremedik her kafadan bi ses cikiyo dun gece sabaha kadar dusundum kimseyi kirmak istemiyorum kizim icin hayirli bi isim olsun istiyorum ama net bisey oturtamadik asyaya icinde dunya dediler kuranda gecmiyo yok kita yok avrupa ablasida istiyo bakalim bu aksam biseye karar verilecek lohusaliktan belkide acayip kafama taktım
Aslima Aselseher evet hafsayi bende düşünmüştüm iki isim komayı ama uymuyor . Amine hafsa istemiştimpek uymuyor. Ama sunlari cok begeniyorum haticetul kübra. Fatimatul zehra bunları çok çok seviyorum söylerken bile için kıpır kıpır olup huzur doluyorum.
Saliha28 Nl-oguz3561 benim eşimde anlamlı bir isim istiyordu biz o yüzden Zeynep Duru ya karar verdik😍
bebecikler Aslima bn başka amine pek tanımıyorum. ama kendim ismime uyumlu olduğumu düşünüyorum inşallah yani çevrem öyle diyor. anlamı güvenilir kişi, emin olunan demek
Aslima Hzr_7714 yaa demek kullanan var. Ben ilk defa sizden duydum hiç kullanan yok böyle güzel isimleri. Teşekkür ederim 😍
bebecikler Hzr_7714 annemin ismi afra yada efra ismini çok seviyorum annemin ismi afra. birde ikra ismini çok beğeniyorum
Aslima bebecikler ne guzel adınızla yaşayın inşallah. Aynen bende kimsede duymadigim için size sormak istedim etrafimdada kimsede yok . Allahım izin verirse bende kızıma bu ismi koyup herkese önderlik yapmış olurum belki ❤ şimdi entel dantel isimler var yabancı isimler gibi aynı.
Hzr_7714 bebecikler Nasil biri anneniz isimler karakteri etkilermisya merak ettim :). Efrayi ilk defa duydum . ikrayida esim istemisti ama soyleyince ayetin devamini getiriyorum icimden o sebeple istemedim onu babasi afra ismini cok begendi ve istedi yanina isim bulamadik yakistiramadik tek isim afra olucak gibi gorunuyor :)
Aslima bebecikler aynen bende begenmiyorum ama iste herkesin dusuncesi zevki farkli oluyor ne diyelim 😍
Mebos Nl-oguz3561 açıkcası o kadar modern bir isim düşünmedim ama Defne Duru koyucam isteyerek beğenerek koyuyorum 🤗
bebecikler Hzr_7714 walla annem çok akıllı cömert çalışkan esnaf bir kadındır. umarım sizinde öyle olur:))
SUS Zade kızımın adı Sare.ıbranice de anlamı prenses,arapaca da anlamı ise temiz iffetli kız çocuğu demek..baska bilgilere itibar etmeyin derim