Kamile42 Kızlar merhaba 7 gün gecikmem oldu. 4 tane idrar testi yaptım 2 tanesinde çok silik cıktı 2 tanesinde hiç çıkmadı böyle bisey yaşayan oldumu
mavisimm Normalde 7 gun gecikmede cok net bir cizgi cikar. Ama gec dollenme olduysa hafif cizgi cikmasida cok normal. Sabah ilk idrarinla yaparsan daha net olur cizgi. Kesinlikle kanda ver