Dnz_bal ha tamam daha cok yenisin 12 14. Haftakara kdr bence yat derim. Bnde 7 8 . Haftalarda yaşadım ilkim şiddetli birden su gibi geldi ama ben 12 saat yola gittim ondan oldu dediler snra bebegin eşi aşagıda dendi faln. Progestan hap iğne hastanede yattık iki gün falan. Snra arada yine geldi kanama siyah renkde içerde kanama alanı var dendi kül gibi bildiğin siyahdı öle geldi dr um eski kanama ama asla iş bsey yapamayacan dedi yat sürekli dedi. 14. Haftalarda az az yürüyüşlere basladım ufak ufa asla kendimi zorlamadan seyler yapmaya basladm kalkmaya basladm artık smdi 20. Haftadayz yine kendimi zorlamadan ufak tefek ev işlerimi yapıyorum dısarı çarsıya çıkıyorum . İlaçları bıraktık tamamen. Çok şükür kolay degil ama kendini inan koruman lazım eşinden uzak dur kesinlkle biz hala ilişkide bulunmuyoruz. Yatakdan kalkarken yatarken dikkat et birden irkilme uzanma biyerlere ayak ucunla karnını gerdirecek hic bsey yapma. Beslenmene dikkat et inşallah en kısa zmaanda toplanırsın canım.