Htcglgnaksy Kızlar eşimle bir türlü anlaşamıyoruz💆🏻♀️ Lütfen erkek bebek bekliyoruz isim önerisi verin bana 🙏
rabnaz6822 Htcglgnaksy bu isim sıkıntısı bende de var💁🏻♀️Kayınbabam isminin konulmasını istiyor ve ismi şaban 😭bende istemiyorum doğal olarak 😅poyraz istiyorum . Bende ne yapacağımı bilmiyorum 🤷♀️
NisaMomy Htcglgnaksy benimde kız ama ben kendim koydum kımsede bişi dıyemedi🤣 kayınvalideye fln hiç sormadım bile
CanNurdan rabnaz6822 bu büyüklerde ki kendi ismini koyma merakı nedir anlamıyorum 🤦🏻♀️ Allahtan benim kayınvalidem de kayınpederim de yorum bile yapmadı ne düşünüyorsunuz diye sordular söyledik güzelmiş kızım dediler konu kapandı 🤷🏻♀️ Allah bu durumda olanlara sabır versin 🤲🏻
Htcglgnaksy rabnaz6822 bende dedemin ismini vermek istiyorum ama o istemiyor istediğinizi koyun diyor beni annesiz babasız büyütüp okutup evlendirdiği için ismi yaşasın istiyorum 😊 yaşar dedemin ismi ben yanına Arda koymak istedim eşim ardayı hiç sevmedi ısınamadı yanına ne koyabilirim bilmiyorum
fadimeozbas @Htcglgnaksy Ben kızımızın ismini kendim koydum senin soyadını alacak adını ben koyayım dedim koy hayatım hakkındır her sıkıntısını çekiyorsun dedi😄 kimseye de sormadık adı bu olacak dedik o kadar 😄 ikinci çocuğum olursa Allah nasip ederse erkek olurda bile ismini Fırat Efe olarak hazırladım bile 😎
eminercp Benimde inşallah bir oğlum olacak aynı şekilde isim araştırmasındayım. Yasir, Faruk, Furkan bu isimleri buldum şimdilik. Sizede belki fikir olabilir
tugrakubra_1 Ben taa ortaokuldan beri Tuğra ismine kafayı takmıştım.Bi oğlum olursa inşallah adını Tuğra koyacam demiştim nasip oldu çok şükür eşimin de hoşuna gitti ama bi şartla başına Muhammed koyacaz dedi tamam dedim.Şimdi oğlumu bekliyorum adı da Muhammed Tuğra olacak Allahın izniyle.Kaynanam kayınpederim sıkıntı çıkarmadılar çok şükür benim anne babam zaten hiçbişey demez.Benim istediğim oldu böyle olunca her şey daha çok içine siniyo insanın inşallah sizde içinize sinen bi isim bırakırsınız 😊
Gulfem07 Htcglgnaksy biz kürşad koyacağız 🙂kimi çok güzel prens ismi diyor kimi o ne ya koca adam ismi diyor herkesin bir yorumu var kime ne yani hatta kaynimda nizamul mulk koyun bari diyor sinirleniverdim severim dedim siyasetname adlı koca bir eser bırakmış yaptığı işlere bakarım tanıyor musun dedim bilmeden yorum yapıyorlar.Anlami da önemli bizim için.