byzalkan Geceden beri 3saat arayla sulu akıntı gelıyor uykumdan uyandırıyor. Sonrasındada kasıklarıma sancı giriyor ve 10dk içinde geçiyor. Nedir acaba bu akıntı? Yarın da doktor randevum var.
byzalkan DBsvn sancı sık degıl ve geçince hastaneyede erkenden gitmekten korkuyorum acıkcası. Yarını beklesemmı ki. Pazartesi gunu 2cm acılman var demıstı zaten doktorum
DBsvn byzalkan o konuda ben bişey diyemiyorum sağlık bu yani ☺️ ama açılmanızda başlamış genede siz bilirsiniz
Smyye_ byzalkan 10 dk da bi düzenli geliyorsa sancı gıt derim bn, netten dogım sancılarını araştır sana uyuyorsa git, ypksa evde bekle biraz bnce
byzalkan Smyye_ ne olur ne olmaz gideyim ozman aklımda kalmasın. Belkı acılma ılerlememısse sancı fılan yetersızse eve gonderırler.
Gamzeli_03 byzalkan yaaaa Rabb'im yardımcın olsun cnm bir avazda kucağına almayı nasip etsin inşallah Rabbim sende bize dua et bende 39+4 haftamdayim 😘🤲
Gamzeli_03 byzalkan hayırlı haberlerini bekliyoruz cnm bize de haber ver burada bir aile gibi olduk ya her doğuma gidiyorum diyen anneyi kendimiz gibi düşünüyoruz inş Rabb'im bir avazda kucağına almayı nasip etsin
byzalkan Gamzeli_03 saolun hepınız allah razı olsun. Hala beklıyoruz kafası ınmemıs. Sancılarım yuksek. Duruma gore karar verılcek.
Gamzeli_03 byzalkan cnm ılık duşa gir sancı daha hafifliyor diyorlar Rabb'im bir avazda kurtarsın inş
byzalkan Bebeğin kafası inmediği için acil sezaryene alındım. SPinal oldum. Ilk yürüyüşümüde yaptım cok şükür. Darısın sizlerin başına 💕💕