Papatyamevsimi Kizlar 28 haftalik hamileyim. Doktoruma kan vermistim seker testi icin. Sonuclar yüksek cikmis. Pazartesi detayli test yapcakmis. Cok korkuyorum. Nasil devam etcez simdi bi bilgisi olan varmi ? Bebegime bisey olurmu ? Basina gelen varmi ? Nolur yardimci olun 😣😣
Nazel Diyetle başlarsın, çok dikkat etmen gerekiyor. Ben de 20 gündür şekerle savaşıyorum doktorum insilüne başlayacağız diyor, yürüyüş ve hareket yapamıyorum kasıklarım sancıyor sanırım idrar yolu enfeksiyonundan. Biraz diyet yap insilünlik olma