Doğum önü öyle bir hasta oldum ki... Doktorlar sadece parol veriyor kaç günlerdir işe yapamadı. Evde yemediğim meyve,içmediğim çay vs.kalmadı ben hala hasta. Bir iki güne doğrurum diye düşünüyor doktorum bu halde doğurmayı geçtim tuvalete bile zor gidiyorum aaman anneler dikkat edin öyle zorki..