Kızlar normal olsun diye çok istiyorum hatta çoğu şeyi yapıyorum öğrendiğim duyduğum ama dün farkettim ki basur olmuşum yani öyle böyle de değil şimdi o kadar şey yaptım normal gelirse naparim ben canım şuan bile çok yanıyor tuvalette küçük abdestini yaparken bile zorlanıyorum Bi çare bulun tavsiyede bulunun nolur