Herkes kendi doğum şeklini haklı çıkarmak uğruna hem cinsini yerin dibine sokuyor.Kadinin kadına bunu yapması ne kadar acı.Oncelik tabi ki normal doğum ama sezeryan da çoğu zaman hayat kurtaran bir doğum şekli.Normal doğum sonrası vajen tabi ki genişliyor bunu jinekologlar bile ifade ediyorlar ve vajinal estetik diye bir ameliyat var.Sezeryan olanlar çok acı çekiyor ama onun da bı güzelliği vajina ya dokunulmuyor deforme olmuyor bırakın o kadar da zevkini sursunler