Ben de kronik olarak idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum. En ufak bişeyden mikrop alırım çok dikkat etmeme rağmen bu enfeksiyon yakamı bırakmıyor. Yurtdışında yaşıyorum, burda doktorlar asla antibiyotik vermiyor, çok rahatlar bol su içmemizi, papatya çayı içmemizi ayakları sıcak tutmamızı öneriyorlar