Arkadaşlar öncelikle merhabalar,
Ben 3 Aralıkta 32. Hafta çalışabilir raporunu aldım. Niyetim 37 e kadar çalışmaktı fakat grip oldum antibiyotik kullanmak zorunda kaldım. Tam iyileşmedim ama malum hastalık mevsimi. Şimdi haftaya çalışamaz raporu almak istiyorum. Bununla ilgili birkaç sorum var 32 de çalışabilir raporunu Salı günü aldığım için şimdi çalışamaz raporunu tekrar Haftaya salı günü mü almalıyım. Bir de doktora muayene olmama gerek var mı sekreterlikten alınabiliyor mu rapor.
Şimdiden teşekkür ederim