Hem talesemi taşıyıcısı olup hem gebe olanlar ne yapıyorsunuz şu hgb işini? İlaçları düzenli kullanmama rağmen (günde 2 gyno ferro sanol) yükselmiyor, hatta düşüyor. 3 hafta boyunca ilaca ek hünnap keçi boynuzu özü de yedim, bana mısın dememiş. Ne önerirsiniz? Korkuyorum biraz