Anne18 Benden size tavsiye lütfen dayanabilirseniz 5-6 gün falan bekleyin. Ben de adetim gecikti hemen yaptım. Beta hcg çok düşük çıkınca terbiyesiz bir hemşire boşuna heveslenme dış gebelik olabilirsin dedi ve bütün hevesimi kursağımda bıraktı. Bir hafta boyunca iki gün aralıklarla kan verdim. Kollarım delik deşik oldu ve psikolojim alt üst oldu. doktorum 10 gün gecikmeden sonra test yapmanın daha doğru olacağını söyledi ama insan dayanamıyor 😅 inşallah hamilesinizdir 🙏🏻