Dilekkkkkk Kızlarrr merhaba 💜 doktorun bana progestan 50 mg verdi 3 günde bir iğneyi vurunmam için. Siz nasıl kullandınız ? Ben her gün diye duymuştum.
2cocukluana_ Ben fitil şeklinde olanı 200mg kullandım iğneyi bilmiyorum canım çok geçmiş olsun kanama felan mi var
Dilekkkkkk 2cocukluana_ kanama değilde kasıklarımda çok ağrı vardı düşük tehtidi olabilir dedi. Çok teşekkür ederim 🙏🏻
Yasmncm Dilekkkkkk ben bi hafta boyunca hergun iğne vuruldum. 6. Haftadan 17. Haftaya kadar da gunde bir kez 100 mg lık tabletten yuttum
Hahhsueoe Dilekkkkkk aynen canim yaparken hic hissetmiyorum ama yaptiktan 1-2 saat sonra bir agri aci üzerine zor yatiyorum😞
Yasmncm Dilekkkkkk cok sukur benim kanamalı gecti 12 den sonra kesildi şuan 33. Haftadayım cok stres yapmıstım ama en iyi atlatma sekli stres yapma gunde en az 3 lt su iç ve ayaklarının altına minder koyup uzan iş yapma canım
Cansu-27 Dilekkkkkk bende 200 mg ağızdan aldım gümde 1 tane kese etrafında kanama olduğu için vermişti doktor
Svgomr Bende kullanıyorum bir haftadır hapını oral olarak, iğnesini de haftada bir kere vuruluyorum, çok ağrı yapıyo gerçekten iğne
Dilekkkkkk Hahhsueoe evet ya napıcaz böyle bakalım benim 1 gün oldu iğne olalı ama hala bacağımın üstüne basarken acı var. Çok geçmiş olsum bu arada ❤️
kitapkurdu Dilekkkkkk sizin dozu düşükmüş. Demek ki çok tehlike yokmuş. Ben 200 mg kullanıyorum hap şeklinde her gece yatarken alıyorum ama hamileliğimin başından beri. 19.haftadayım hala kullanıyorum
Dilekkkkkk kitapkurdu evet çok tehlik kitapkurdu çok çok geçmiş olsun. Evet aslında tehlikeli olmadığını ama her ihtimale karşı verdiğini söyledi doktor.