Minagece Merhaba,bugün 35+1 iz. Yarın sezeryanla doğumum gerçekleşiyor suyum da azalma var ve bebeğim kilo alamıyor. Dünden beri ciğer geliştirici iğne vuruluyorum. Bana dua edin olur mu sağlıkla bebeğimi kucağıma almayı nasip etsin Allah bana 🤲🤲🤲🤲🙏🙏🙏
Pinarb38_ Minagece rabbim yardımcın olsun canım sağlıkla bebeğini kucağına al inşallah 🤲bende 36+1de doğum yaptım çok şükür Bi sıkıntı yaşamadık hafif sarılık dışında
Minagece Pinarb38_ amin canım inşallah Allah’ın izniyle 🙏🤲🤲🤲 çok sağol Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin sana da çok şükür atlatmışsın🙏🙏