Kızlar 36. Hafta ma girdim ve dün gün icinde 3 4 kez tuvalete cıktım büyük abdest icin cırcrı degilim normal bir sekilde cıkıyorum ve karnımda bir tuvalet sancısıyla gidiyorum yapıyorum geciyor geri geliyorum. Sabaha da. Cok cıkmak tan galiba popom agrıdı peceteyle sildigimde 2 damla kücük kan geldi ama arka taraftan heralde annem bagsur olmus baskıdan dedi korkuyorum sizce bu kadar cok tuvalete cıkmam normal mi 🤔🤔🤔