barlasmom
günlerimiz aynı.
benim de pelvik agrım var ama o erken haftalardan beri vardı.
karnım indi mi bebeğim kanala girdi mi bilmiyorum. doktor onu düşünme, doğumda dahi girebilir, sen sadece gevşe dedi.
bu gece terledim, iki saatte bi uyandim. iki gun de bir böyle oluyo sanki.
ama herhangi bi belirti yok.
iki hafta önce 3.5kg ölçmüştü ultrasonda doktor. hayırlısıyla gelirler inşallah