Ayparee Bebekannesi1 Ben de şuan 14+3üm 13+2de erkek olduğunu öğrendim. Çin takvimi bende de doğru çıktı. Zaten Haziran olup da kız olanı görmedim 😅
damlanne Bebekannesi1 bende yarın gidiyorum 14+3üm bakalım nedicek 12+3de erkeğe benzetti haziran annesiyim bende inşallah🤲♥️🥰
elfiikar Ayparee 14+4 üz dr kız dedi hadi ilk olsun bu 🤣 ben inanmam öyle Çin takvimine falan ama görümcelerim bakmıştı kız demişti ben de ısrarla erkek hissediyodum hayırlısı inşallah
elfiikar Ayparee fala girdiği için hala inanmıyorum ben sonuçta yüzde elli ihtimal var tutmayanları da gördüm hem forumda 😊
Yktnur @Bebekannesi1 Çin takvimi hatta baktığım tüm takvimler ve burda ki anneler bile ultrason fotosuna bakarak ve çevremdekiler erkek dediler ama kızım olucak pek artıkta inanmam takvim ve tahminlere 😍😍
Brfnyldrm Yktnur benimde aynısı oldu bebegin kesesi çin takvimi herseyde erkek dediler çok kişide erkek hissediyoruz senin erkek dediler ama 15 haftalikken gittim doktor kız dedi ama sonradan değişir mi bilmiyorum artık
Gamzeeeeee Bebekannesi1 14+4 benimde oğlum olucak inşallah 😍 12. haftamda da oğlan demişti doktorum çin takviminde de oğlan çıkmıştı 🤰👼🏻
Yktnur @Brfnyldrm açıkçası değişir mi değişir garantisi yok çünkü ben 6. Ayda cinsiyeti değişene şahit oldum doğrusu Allah’ın taktiri ☺️