Sevval Zeynepp7 erken haftalarda söylenende yanılma çok oluyor 16.haftadan sonra net bilgi veriyorlar
Lirlonfa Net olarak 14de diyebilirim canım ama o bile net değil zira bize uzun süre kız dedi 22. Haftada detaylıda erkek olduğunu öğrendik😅
Huriye1 Ben 12+3 üm bugün doktor kontrolüm var hem ikili testim yapılıcak hemde doktorum geçen gittiğimde cinsiyetini öğreniriz demişti 😍🙈