glshr evet ama hastahane kuralina gore +850tl ücreti var. Hangi doktor olursa olsun eger mesaide degilse cagirma ucreti isteniyor canim. Her ozelde var neredeyse ama burada biraz fiyat yuksek malesef. Benim bu hafta dogumum olucak bakalim ben olmazsada cagiricam basindan beri onunlayim cunku :)