KubraCemal Kızlar gelişim geriliğinden yatıyordum hastanede de 5 gündür şimdide su azalmış bu hastane beni doğurtmadan çıkarmayacak sanırım😒🙄
TazecikAnne22 KubraCemal ZeynepSaremom Bende geçen ay 35 haftalık doğum yaptım hanımlar endişe etmeyin 😊😊 Minagece hayırlı uğurlu olsun kaç kg doğum yaptınız
Ecemsbaby KubraCemal inşallah toparlarsın canım 🙏 gelişim geriliği ne kadar çıkıyordu bebeğinde ve ne süredir su azlığı ve gerilik devam ediyor?
ZeynepSaremom Minagece beni bekletiyolar daha gün vermediler..Rabbim kolaylik versin saglikla kucaginiza alin 🤲
Minagece KubraCemal canım yaptım korkulacak hiçbir şey yokmuş çok şükür ağrım da fazla yok küveze aldılar daha 35 haftalık olduğu için çok küçük :/ ememiyor şekeri düşmüş Açlıktan ne zaman çıkıcağı beli değil :/
KubraCemal Minagece gözün aydın canım tek problem o olsun hallolur inşallah daha küçük zaman geçtikçe düzelir rabbim sağ Salim kavuşturmuş ya çok şükür😊 biz beklemedeyiz hala yüreğim ağzımda inşallah hayırlısı olur bizim içinde bizde sağ Salim kavuşuruz
Minagece KubraCemal amin kuzum Allah’ın izniyle bekliyorum bende kavuşmayı Allah senin de sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🙏❤️
KubraCemal TazecikAnne22 bizim kilomuz çok düşük sizler kaç kilo Doğum yaptınız acaba süreç nasıldı bahseder misiniz
Minagece TazecikAnne22 endişe değil de hemen kavuşmak istiyorum böyle🙏❤️ Amin canım Allah’ın izniyle:) TazecikAnne22 TazecikAnne22