Bende doğum hikayemi yazmak istedim sizlere 😇 kızlar ben balıkesir de oturuyorum 10.12.2019 gecesi deprem oldu baya şiddetli hissettik hatta herkes dışariya falan çıkmıştı bizde çıktık aslında ben o kadar çok korkmamistim. Annemlere gittik onlarda disaridaymis bir saat falan dışarıda oturduk konuştuk sonra evimize geldik. Saat 1 1 buçuk falandı. Hiç birşeyim yoktu sonra yattım uyudum saat 4.30 gibi bi uyandım suyum gelio aman Allah'ım panik yapmadan hemen hastaneye gittik bu arada bebek kanala görmemişti daha gününe 10 gün vardı Dr. Eğer girmezse sezeryan yaparız demişti ama ben hep normal olsun istiyordum be bunun için zorladım hastaneye gittiğimde açıklığım 4 cm ve suyum gelmeye devam ediyordu. Yatışım yapıldı beklemeye başladık oğlumu çok heycanliydim sonra açıklığım 6 cm oldu Dr. Bana sordu normal mi istiyorsun sezeryan mi bende normal istiyorum dedim keşke demeseydim öyle diyince bana suni sancı verdi kendi sancılarim çok hafifti çünkü tam 4 saat suni sancı aldım sancılar vurmaya başladı belden kasıktan ordan burdan sonra nst ye bağladılar baktılar bebeğin kalp atışları düşmeye başladı. Hemen beni sezeryan a aldılar ve 11.12.2019 saat 16.32 de oglusum dünyaya geldi😇 o kadar güzeldi ki onu görünce ağlamaya başladım 💕 Allah'ım isteyen herkese bu duyguyu tattirsin 😇 😇