Kızlar pazartesi kontrollümde doktorum istedi aranızda yaptıran var mı hemşire 5lt su icmemi ve idrarımı biriktirip goturmemi söyledi ama ben anca 4 e yakın icebildim ve 5lt lik su şişesi dolmak üzere ya siz nasıl yaptınız ve bu testin amaci bebeğin suyunun gelip gelmediğini mi öğrenmek doktorum söyledi ama tam olarak anlayamadım ya 😒