AyCa06 Ben 36/6 gebelik haftasindayim 10 dk önce karnima agri girdi sanki gaz varmiş gibi😞 uyutmuyor. Dogum sancisi degildir dimi. Cok korkuyorum. Böyle bi batma var karnimda
Seymanur0707 AyCa06 braxton hicks olabilir bende 37+4 üm ara ara oluyor gerçek doğum sancılar düzenli aralıklarla gelir ve dinlenmekle geçmez.
Mrv1234 AyCa06 rica ederim canim baktin gecmiyo hemen hastaneye git belki dogum vs icin olabilir her ihtimali degerlendir derim kim ne derse desin burda dogru olmuycak en iyisi doktorunun gormesi
AyCa06 Mrv1234 daha ıyım sükür sagol cnm hastanedeyim sancim oluyor arada bide gaz sikişmasi olmuş dedıler