Handenur34 Uyuyamayan vede miğdesi yanan birtek ben miyimm? 😢☹️ Bu arada 35. Haftamdayım sizler kaçıncı haftasınız ?
Handenur34 Yusufpoyraz Allah gerçekten yardımcımız olsun:) benim bide ikinci hamileliğimm. Doğuma az kalmış. Sağlıkla gelsin inşallah🙏🏻
Handenur34 Rukiyemus Allah bi avazda kurtarsın inşallah canım. Sancı bende çok olmuyor şükür. Sana da kolaylıklar diliyorum🙏🏻
Handenur34 Linesarye Normal doğum mu olacak. Benim ilki sezeryan diye buda sezeryan olacak nasipse 3 haftam var
Handenur34 Ilknur_emin çok fazla kafana takma. Bebişine de sana da zarar. Sen iyi ol ki o da iyi olsun 🙏🏻
Linesarye Handenur34 normal istiyorum ksmetse.. ilk hamileliğim doktorum daha çatı muayyenesi yapmdı yarn kontrolum vat bakalm çatımda müsaitse normal insaAllah..
Handenur34 husniye12 Benim de kız oda durmuyor. Acaba doğduktan sonra da böyle hareketli olurlar mı? 😀 🤔
Minemasal Hamilelikten öncede geç uyuyodum, şimdi de öyle :) artık hiç uyuyamam herhalde sağa sola dönmek tam bir eziyet haline gelmeye başladı cünkü :/ 26+3