Evde suyum geldi sandık bacaklarımdan aktı böyle herşeyi aldık hastaneye geldik ama su değil akıntıymış. Nst bağladılar bebegin kalp atışları çok düzensiz çıktı. Benim sancılarım çıktı ama ben hissetmiyorum 😥 Eğer kalp atışları düzensiz devam ederse sezeryan olabilir dendi 😥 Dua edin kızlar Rabbim sağ salim kavuşmayı nasip etsin eğer doğum olursa 🤲🏻🤲🏻🤲🏻