Merhaba kızlar bizde 9 Aralık 39+5 de kavuştuk kızımla :)
2.gebeliğimdi ilk gebeliğim Harika geçmişti fıldır fıldır geziyordum fakat ikinciler öyle olmuyormuş kucağımda 2 yaşında bi bebekle gayet zor bi gebelik geçirdim önce bebeğe kan giden damarda daralma olduğunu öğrendim sonra kasığımda fıtık oldu ve kızım sürekli dönüyordu 38. Haftada bile ters döndü çok şükürki sonra Doğum pozisyonu almaya karar verdi :) ve 38. Haftada bağırsaklarının da dolu gözüktüğü söylendi fakat doktoruma çok güveniyordum bekleyelim dedi ve bekledim 39+1 Perşembe günüde nişanım geldi daha doğrusu nişanmıydı bilmiyorum iğne ucu kadar 2 damla kan . sabahına eşimle doktora gittik ve 2 cm açılmam olduğunu söyledi buna çok sevindim çünkü ilk kızımda 0 açıklık ile sancı almıştım p.tesiye kadar bekleyelim dedi p.tesi yatış verildi. Tabi çok dua ettim inşallah p.tesiye kadar biraz daha açılmam olur diye fakat yatışım yapıldıktan sonra ilk muayenede hala 2 cm açılma olduğunu öğrendim saat 7 de Suni sancı verildi 8 a kadar 2cm de kaldı sonra 3.5 oldu 12 ye kadar öyle kaldı tabi ben o aralarda gayet iyiyim makyajımı yaptım odamı süsledim sonra beni muayeneye aldılar ve suyumu patlattılar fakat biraz zor oldu ama patlatır patlatmaz 5 cm ye çıktı odama geçtim tabi artık sancılar şiddetlendi nefes egzersizleri ve canım pilates topu sayesinde sakin atlatmaya çalıştım kesinlikle herkese pilates topunu öneriyorum. 1 buçuk saat dayandım ebe geldi baktı açıklık hala 5 cm rahim ağzım içe dönükmüş o yüzden ilerlemiyormuş buz kopan yapıldı aradan çok geçmeden muayene fakat açıklık aynı sonra epidural istedim fakat ebe kalçamdan bi iğne yaptı bu rahatlatacak dedi gerçekten çok rahatlattı ve açıklık 8 cm oldu. Beni tekrar doğumhaneye muayeneye aldılar orda sonda ile idrarım boşaltıldı idrar kesesi dolu oluncada engelliyormuş bayada boşalttılar bende şaşırdım çünkü hiç çişim yoktu ve idrarda boşaltılınca açıklık 10 cm oldu ıkınma seansları başladı fakat gripli olduğum için çok tıkandım güçlü ıkınamadım ilk kızım iki ıkınmada doğmuştu fakat bu kızım 6 7 ıkımmayı buldu ve içimden bişey kaydı çıktı çok şükür doğurdum eşim hep yanımdaydı bence eşininizi Doğuma alın gerçekten çok büyük destek oluyor güçlü hissediyorsunuz bizim hikayemizde böyle bol maceralı :) sorunuz olursa severek cevaplarım :)