Esma_Pinar02 Bi hafta ileride olarak 33+6'yız . Bebeğimin ağırlığını özellikle akşamın geç saatlerinde çok aşağıda hissediyorum. Hani sanki her an çıkacakmış düşecekmiž gibi 🤭 Bu haftalarda olup böyle hisseden var mı, normal mi?
Galina Esma_Pinar02 34+3 bende ayne durumdayım.Bacak ağrısı,bel ağrısı hepsi üst üste sankı her an gelecekmiş gibi🙈
husniye12 Bnde 33+6 haftadayim ayni şikayet bndede var ve 3 cm açılmam var cok korkuyorum birşey olacak diye