Nuraslanklc aynı dayanılmaz ağrıyla 2 kere acile gittim. İkisi de gaz sancısı çıktı 🙈 öyle hemen de geçmiyor. Serum takmalarına rağmen ertesi gün anca geçmişti. Tam göbek deliğinin sağında. Hatta dokununca daha fena acıyordu sanki yara varmış gibi. Öyle bi acı ki nefesini kesiyor insanın. Muhtemelen aynı sıkıntı sizdeki de 😔 ayaklarınızın altına sıcak su koyup uzanın biraz. Çok faydası oluyor.