Ipek_ozsyhzry Merhaba güzel annişler vajinamda aşırı derecede kızarıklık pişik var perşembe günü doktoruma gideceğim ama dayanılmaz bir hal oluyor evde sudocrem almıştım birde canbebe pişik kremi almıştım 6 aylık hamileyim hangisini kullanabilirim
Iremgokce Ipek_ozsyhzry hiçbirini sürme doktoruna danış orası çok hassas bölge pişikken gitki dokror neden olduğuna baksın gebelikte vajianda olan bu tarz şeyler önemseniyor
Meryem15Denizzz Ipek_ozsyhzry Canım pudra sür yazın bende de çok olur hatta yaz boyu en son çareyi pudra da buldum onu sürünce rahatlıyor dene istersen kullanırsan eğer bi süre tuvalete gitme ki ıslatma
Zade Ipek_ozsyhzry ceradolin lipo çok çok iyi geliyor anında geçiriyor .. gebelikte de kullanılan tamamen doğal bir krem
Ipek_ozsyhzry Rasime var oda kızıma almıştım perşembe gideceğim doktoruma ama biraz da olsa hafiflesin istiyorum
Ipek_ozsyhzry Iremgokce perşembe gideceğim zaten ama suan için azda olsa hafifleticek birsey arıyorum
Ipek_ozsyhzry Meryem15Denizzz ya kızıma dalinin bebek pudrasını almıştım oda var perşembe gideceğim doktoruma ama o güne kadar azda olsa rahatlamak istiyorum çünkü aşırı kaşınmada yapıyor kızarıyor pudrayı deneyeceğim inşallah bendede işe yarar 🥰teşekür ederim canım benim
Aynurnaz bende travazol kullandim ertesi gun gecti cok sukur arada bir oluyor gece yatarken sürüyorum sabaha hiçbir sey kalmıyor